Děláme volební kampaň jinak, hlásí politici ČSSD a odjeli se na dovolenou

Domácí 14. srpna 2021 | 10:05 — Ilona Cílková
Volební kampaně politických stran se rozjely na plno. Ovšem až na vládní ČSSD. Jediné místo, kde v je možné v posledních dnech zaznamenat nějakou aktivitu, představují sociální sítě. Většina členů vedení i poslanců má dovolenou. Tu si vybral i šéf strany a lídr ve Středočeském kraji Jan Hamáček.
Další 3 fotografie v galerii
Dělat kampaň jako ostatní, znamená ztratit se v průměru, říká Jan Hamáček / Foto: ČSSD

„Dělat kampaň jako ostatní, znamená ztratit se v průměru. Touto cestou nejdeme. Naši kandidáti jsou samozřejmě v ulicích, akorát se tím nechlubíme jako ostatní, protože mluvit s lidmi nám přijde přirozené," uvedl Hamáček pro CNN Prima NEWS. Důležité je podle něj především upozorňovat na to, co se ČSSD dosud povedlo. 

„Zatímco kolegové z ANO a od Pirátů se v ulicích hádají, kdo má lepší zmrzlinu, zatímco paní Pekarová Adamová hodlá do ČR vozit migranty, my jsme prosadili navýšení důchodů pro milion a půl rodičů, kteří vychovávali děti a mají kvůli tomu nižší penze. To je to, o čem je naše politika. Nehoupáme se na houpačkách, nevybíráme nanuky a nehrajeme po ulicích na tahací harmoniku, abychom přilákali pozornost. Děláme kampaň jinak," doplnil Hamáček.

Jeho slova podpořil i kolega ze Sněmovny poslanec ČSSD Ondřej Veselý. Podle něj ČSSD kampaň nepodcenila. „Moje zkušenost z předchozích kampaní je taková, že to, co se odehraje během prázdnin, v podstatě ztrácí velkou míru relevance. Do voleb je ještě daleko. Kdybychom byli vidět teď, ale za dva měsíce ne, tak by to pro nás bylo horší," řekl CNN Prima NEWS Veselý.

Strana se podle něj aktuálně soustředí právě na grafiky pro sociální sítě a kontaktní kampaň se chystá. „Připravujeme grafiky a budeme mít plakáty, které budeme vylepovat po obcích. V rámci toho budeme dělat i kontaktní kampaň. Připravujeme i volební noviny i klasická setkávání s občany. Dále plánujeme něco ve spojení s odboráři, které máme na kandidátce. Domlouváme se se zástupci odborů z fabrik na jihu Čech, že vždy při výměně směn zřídíme stánek poblíž fabriky a tam budeme komunikovat se zaměstnanci," uvedl Veselý k tomu, jak bude vypadat kampaň konkrétně v jižních Čechách, která odstartuje jen pár dnů po té celostátní, a to 26. srpna.

Důvody absence kampaně mohou být i jinde. Dlouhodobě se hovoří o tom, že ČSSD dochází finance. I proto je podle Veselého třeba více rozmýšlet, do čeho peníze půjdou. „Musíme víc uvažovat o tom, jak peníze vynakládáme, a teď je dávat na objíždění regionů, jsou prostě vyhozené peníze. Neříkáme, že neděláme kampaň, ale děláme ji tak, jak je srozumitelné nebo tak, jak se hodí na toto období," konstatoval Veselý. Připravte se na trhák letošních voleb. Svou roli v něm hraje i prezident Zeman.

Zdroj: cnniprima.cz.

Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Nový Peugeot 208 přichází do Česka. Je krásný, svižný a za super cenu

Co můžete očekávat, když přivedete dítě do domácnosti se...

Jak správně prát tenisky v pračce, aby se nezničily ani boty...

Jedlá soda je dostupný a účinný pomocník v péči o psa či...

Jak jednoduše vyrobit trendy paletový nábytek na zahradu i do...

Nový trend vtrhl do českých měst, střešní včelaření je...

Vánočním věncům letos nebude vévodit jehličí, ale...

Zavřít reklamu