Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Komentáře
Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Co si nejvíce ženy přejí slavné české ženy k Vánocům a jaké dárky umí změnit život

Netkaná textilie na zahradě ochrání stromy před mrazem a...

Pokud si pořizujete koťátko, je velmi důležité dopřát mu...

Klasický versus elektrický zavařovací hrnec. Vyberte si ten...

Kořenová čistička je přírodní, vyčistí odpadní vody...

Ne každý pes je vhodný na běhání. Plemena s krátkým nosem...

Svíčka z pomeranče nepotřebuje ani vosk, ani knot. Vyrobíte...

Zavřít reklamu