Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než nejcennější česká značka

Zahraniční 31. května 2019 | 03:41 — Ilona Cílková
Značka Apple je skoro 137krát hodnotnější než značka Škoda Auto. Ta je přitom nejcennější českou značkou.
Podle Forbes hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun / Shutterstock

Nejhodnotnější značkou na světě je opět Apple s ohodnocením 206 miliard dolarů. Následuje Google s hodnotou značky 168 miliard a třetí je Microsoft se 125 miliardami dolarů. Vyplývá to z nového žebříčku, který sestavuje časopis Forbes.

Z českých značek je dlouhodobě nejhodnotnější značka Škoda Auto. Podle loňského žebříčku společnosti Brand Finance činí její hodnota v přepočtu zhruba 35 miliard korun.

Hodnota značky Apple v přepočtu odpovídá 4,8 bilionu korun. To znamená, že hodnota značky Apple je přibližně 137krát hodnotnější než hodnota značky Škoda Auto. Nejhodnotnější světová automobilová značka, Toyota, má v přepočtu hodnotu přes bilion korun a je tak bezmála 29krát hodnotnější než značka Škoda Auto.

Reklama
Reklama

Mohli jste přehlédnout

Láska, které nikdo nepřál: Charles a Camilla slaví 20 let manželství. Silný příběh dvou lidí, který fascinuje svět

Letničky, které nepřestanou kvést: Tipy a inspirace na...

Rozhodujete se, jakého psa si pořídit? Přehled psích plemen...

Dopřejte dracéně nyní správnou péči, díky které celý...

Co s vařenými vejci po Velikonocích? Připravte z nich chutné...

Kopřiva není jen obyčejný plevel. Přírodní poklad plný...

Nevylévejte vodu po vaření vajec. Zázračná tekutina plná...

Zavřít reklamu