Emil Frey Select hraje podle švýcarských pravidel. A vyhrává!
Společnost Emil Frey působí v automobilovém odvětví již téměř sto let, ale program Emil Frey Select má jen krátkou historii.
Co se skrývá za značkou Emil Frey Select?
Jedná se o program certifikovaných ojetých vozů, který založila skupina Emil Frey jakožto vlastní koncept prodeje zánovních a ojetých vozů podle přísných švýcarských požadavků. Hlavní principy, kterými se řídíme, jsou kvalita, spolehlivost, důvěryhodnost a bezchybná péče o zákazníka. Po roce působení na českém trhu je zřejmé, že jsme se vydali správnou cestou, protož zájem zákazníků o naše vozy a služby prudce roste.
Jaká značky ojetých vozů u vás zákazníci najdou?
Nabízíme všechny automobilové značky, nicméně největší část naší nabídky tvoří vozy Peugeot, Citroën, DS Automobiles a Subaru, tedy klíčové značky patřící do portfolia dovážených značek skupiny Emil Frey v ČR.
Jaké doplňkové služby mohou klienti očekávat? Nebo jinými slovy: Proč by si měli zákazníci vybrat právě vás, jaké benefity jim nabízíte?
Na rozdíl od běžných bazarů Emil Frey Select prodává výhradně vozy, které prošly detailní technickou přejímkou, a lze u nich tak garantovat nejen technický stav, ale také původ a počet najetých kilometrů. Právě díky preciznímu a naprosto transparentnímu přístupu můžeme poskytnout na certifikované automobily roční záruku, jež je v mnoha případech prodloužena dokonce na dva roky. A co víc, platí v rámci celé EU stejně, jako asistenční služba, jež je k těmto vozům rovněž nabízena.
Klient si u nás může každé auto ihned vyzkoušet během dostatečně dlouhé testovací jízdy, ale má dokonce možnost vůz bez udání důvodů do 30 dnů od pořízení vrátit. Ojeté vozy se u nás prodávají v prostředí reprezentativního showroomu, kde se o zákazníka kompletně postaráme, včetně služeb financování, pojištění a přihlášení vozu. Klient je u Emil Frey Select vždy na prvním místě, což je tím hlavním důvodem, proč by si měl vybrat právě nás.
Co by měli zákazníci obecně vědět a čím by se měli řídit, aby se vyhnuli podvodným nabídkám na ojetá auta (podvodné inzeráty jsou poměrně rozšířené)?
Zákazníci by měli především preferovat zavedené prodejce certifikovaných ojetých vozů, důvěřovat odborníkům a nenechat se zlákat na první pohled líbivými reklamními spoty a podezřele výhodnými nabídkami.
V Česku je poměrně starý vozový park, vozidla nebývají v ideálním technickém stavu. Není dnes přežitkem sázet na ojetiny?
Naopak, na trhu je v současné době relativně velké množství mladých ojetých vozů do jednoho roku stáří, kde jde jednoznačně o „smart buy“. Obecně platí, že současná technická úroveň vozů je tak vysoká, že certifikované ojeté vozy ve stáří do 8 let s podloženou historií by neměly pro své uživatele představovat žádné riziko ani zásadní zásah do jejich peněženek.